fredag 21 oktober 2011

Gamla bilder

God morgon!!

Satt och kollade på gamla bilder som mamma har tagit på en tävling på TIRK 2007.. Ganska roligt att jag hittade just dessa kort.. Det här var innan jag och Tette hade lärt känna varandra, ändå hittade jag ett kort på oss när vi står bredvid varann.. Världen är bra liten ibland ;)

Men nu undrar jag vilken häst det är som Tette rider??


Jag på Scarlette och Tette på ?



Tette på??



Tette??



Nikkie var inte så stor här



Jag och Scarlette



Det är så roligt att sitta och kolla på gamla bilder, synd att man inte har så mycket bilder längre tillbaka i tiden..

Det finns så mycket man skulle vilja se kort på från när man red ponny också.

Ha en härlig dag i höstsolen!!

1 kommentar:

  1. Haha, det var gamla bilder, men en lång fläta hade jag även då! Hästen heter Alva. Kram tette

    SvaraRadera