tisdag 8 maj 2012

Punktlig eller inte??




Ja det är frågan :)

Scarlette har fölningsdatum idag! Magkänslan säger att hon fölar idag eller imorgon :) Förra året fölade hon på dagen, undra hur det blir i år. Det är såå spännande!!
Stort  TACK för alla fina namnförslag. Vem vet det kanske blir något av just era namn. Måste höra lite med mamma vad hon tycker, man jag har helt klart ett favoritnamn av just någon av er :)

Dagen har rullat på idag, Cissi och Mathilda har ridit ut på Hop-Zan och Bosse, det hade gått jättebra!

Jag har varit till min otroligt snälla sponsor SKADESERVICE AB och tankat lastbilen fullt och dunkar :) Kan man vara mer än tacksam för denna otroliga sponsring som dom ger mig? NEJ!! Det är värt såå mycket för mig. Ni vet ju själva vad diesel kostar nuför tiden.

Nej nu ska jag sjunka ner i soffan en stund och vänta.. Den som väntar på något gott...

Ha det!!

Vem vet... Det kanske blir nattblogg ;)

Kram på er

1 kommentar: