torsdag 10 maj 2012

Trött!!


God morgon :)

Ingen fölis tittade ut inatt :( Jag har inte sovit många timmar, och det känns kan jag lova. Kaffe i mängder nu på morgonen så blir man människa igen :)

Jag trodde att det skulle komma inatt för hon var väldigt orolig i boxen, tittade sig mot magen mm och vaxpropparna är jättestora! Men hon verkar knipa ihop, kanske är det vädret, vad vet jag..

Idag är Mathilda ledig, Mikaela kommer och hjälper mig :) Jag har bara två hästar som ska ridas idag, Mirantos och Hop-Zan. En av dom ska gå uteritt med Sandra ikväll :)

Det går inte att rida på banan idag efter allt regn som har kommit, det har vräkt ner hela natten.. Eller till två när jag gick och lade mig iallafall.

Ge oss sol och värme nu!!


2 kommentarer:

  1. Tack snälla! Din kommer nog när som helst verkar det som :)

    SvaraRadera
  2. Nu får det snart vara dags!

    SvaraRadera