lördag 5 maj 2012

Återigen kom mina stövlar väl till användning under Högbospelen!
Jag har ju berättat hur det gick, och igår när jag startade 1,20 så var det hela 24 uteslutna.. Det var en riktigt tung bana. Det blev bättre under dagen, men tyvärr öppnade sig himlen igen och det blev lika tungt igen! Tråkigt!

Sandra och jag åkte in och kollade på lagklassen, Tierp slutade 4:a :) De gick vidare till omhoppning efter att tre hade ridit nolla :) I laget red: Rebecca Taxèn-Immelman, Rebecca Von Krorring-Golfsport, Bim Dawsom-Rio och Rebecca Milton-Hera. Bra jobbat trejer!!

Idag trimmade jag och Sandra en varsin häst på fm, det gick jättebra!!

Jag har även trimmat Bosse som var jättefin idag! Stallet är klart, lunch intagen! Nu sitter jag och väntar på att följa lagomgång 3 via Equipe.. Håller tummarna extra hårt idag!!

Kl 19:00 börjar jag jobba, slutar inte förrän 09:00 på måndag :) Härligt pass!!

Imorgon rider Sandra och Cissi mina hästar! Tack!!

Ni glömmer väl inte BLOGGTÄVLINGEN?? ALLA kan vara med!! Ni hittar den till höger bland populära inlägg!!

Ha en fortsatt trevlig helg, hoppas solen skiner på er, för det gör den här :)

Kramis

1 kommentar:

  1. Så trist med tråkigt underlag, men vädret kan man ju tyvärr inte styra över.

    SvaraRadera