söndag 27 maj 2012

Underbar dag i solen :)

Tyckte jag förtjänade en kall och lite skvaller efter två nätter med jobb :)

Go kväll!!

Vilken underbar dag :) Solen skiner!!

Jag har haft en härlig dag, började med att rida Avelle på morgonen, hoppade studs, det gick jättebra. Hoppade på volt, det tycker hon är lite jobbigt, men hon behöver träna på det för att bli starkare.

Sen fick jag trevligt besök av Carina (som jag jobbar hos) hennes son Björn, Jennie (jobbarkompis) och hennes dotter Amanda :) Vi fikade ute i solen!

På em har jag pysslat i stallet, njutit av att vara ledig!

Nikkie hittade sololja och tyckte hon skulle bli brun ;) haha

Nu är det sommar, myggtältet är på plats, helt underbart, här kommer jag att spendera många av mina lediga kvällar :)

Hoppas ni också har haft en härlig dag!!

En extra tanke till en vän idag, hon förlorade sitt stall i en brand natten till idag :( Alla hästar klarade sig som tur var, men annars brann allt inne. Om det finns någon som har några grejor över som ni inte behöver tex: täcken, träns grimmor mm hör gärna av er till mig!

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar