lördag 22 augusti 2009

Regnig lördag...






En vecka har snart rullat förbi sen tävlingarna i Gävle. Det är knappt att jag har hunnit smälta att det gick så bra!! Skywalker vilar i två veckor nu, det kan han behöva så han är i fin form till Breeders och Karlstad.

Jag har börjat jobba igen också, det känns helt ok.. Man behöver ett pass sen är man inne i det igen!

Scarlette och Zlatan jobbar på som vanligt, och dom känns väldigt bra! Scarlette har varit väldigt pigg och glad. (nästan lite för pigg) I början på veckan ska jag åka och hoppträna med båda.. Scarlette ska starta i Stockholm kommande helg! Jag åker själv med Simona (en tjej som brukar hoppa för mig) Det ska bli jätteroligt! Simona ska ha med sig sin häst och tävla hon också.

Ikväll ska vi på 40-årsfest i Månkarbo. Det är min kusin Örjan som har fyllt 40.. Just nu är det uppehåll så vi hoppas att det förblir så.

Nikkie ska sova borta hos en kompis för första gången... Hon har längtat hela veckan!! Så det ska nog inte vara några problem!

Idag åker mamma och pappa till Turkiet, lite avundsjuk är man ju!! Hoppas dom får fint väder hela veckan..

På bilderna ovan ser ni Nikkie sladda banan, Skywalker kvällen innan finalen i Gävle, Nikkie och Skywalkers egen prisvägg i stallet!!

För övrigt så har det inte hänt så mycket, nu ser jag fram emot att åka till Stockholm på torsdag!!

Kram så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar