lördag 29 augusti 2009

Stockholm Horse Game Dag 2

Halloj!! Nu är dag två avklarad!! Det har gått jättebra idag också. Scarlette felfri i 1.25 och vi kom på en 14:e plats av 120 starter!! Vilket betyder att vi är färdigkvalade för finalen i 1.30 imorgon! Det var 24 ekipage som gick vidare till final från dagens hoppning.

Jag känner mig jätteladdad för morgondagen!!

Idag har jag köpt ett nytt tävlingsträns till Skywalker och en förbygel!! Fick mycket hjälp med pengar av mamma! TACK!! Det är riktigt snyggt!!!!!

Jag ser fram emot att komma hem och börja rida Valle igen efter två veckors vila. Han är bara helt underbar att rida!!! Även Zlatan börjar bli riktigt fin :)

På tisdag åker jag på min första träning på Rekasta (jump club) med Zlatan!! Jag ska träna för Lotta Björe - Himla kul ska det bli!!

På återhörande imorgon igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar