lördag 15 augusti 2009

Gävle Horse Show



Vilken underbar helg!!!!! Ovan ser ni bilder från finalen för 5-åringarna.

Igår red jag jättedåligt, men gick felfritt ändå!! Underbar häst!!!!

Idag var allt så bra som det kan bli. Jag red bra, Skywalker hoppade super!! Vi hade en felfri grundomgång, och en felfri omhoppning! Det var fem felfria unghästar till omhoppning. Totalt var det 18 starter!

Jag red in som nummer två i omhoppningen. Hindren låg nu på 1.30. Måste säga att jag inte märkte så mycket skillnad. Han hoppade så jävla bra!!!!! Felfritt!!! Vilket
visade sig räcka till seger!! Det var bara jag som var felfri i både grundomgång och omhoppning! Vi fick även stilbedömningspoäng. 8,5 för temperament och 8,5 för teknik!! Det var bara en som hade högre poäng...

Jag är sååå himla glad!!!! Bästa hästen har jag!!!!!

Kramar

1 kommentar:

  1. Glöm inte att skicka bilderna till Tette + skivan jag brände med bilder från tävlingar.
    Jag suger fortfarande på den goda karamellen att ni vann!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera