lördag 8 maj 2010

Besök hos Hop-Zan och tävling

Vilken härlig dag!! Nu är jag tillbaka efter skadan i foten =) Det har gått riktigt bra idag. Började med en 1.20, där fick vi ett nedslag.. Inte så mycket att säga om mer än att Skywalker var väldigt pigg, istället för att sitta och bromsa så tog jag det som en träningsrunda där han fick lära sig att backa av själv mot hindren, vilket han då inte hann till ett hinder! Så det blev ett skitpet.. Men annars var han superfin!
Sen i 1.30 var vi felfria!!!!!!! Superbra runda, jag är jättenöjd med min ridning!! Hästen hoppade super!! Mamma lämnade in kvalpappret till Falsterbo (trots att jag inte ska åka dit) Men vi fick första påskriften iaf..

Nu är det bara att ladda om för Falun nästa helg!! Det ska bli superkul :)

Vi fick två rosetter idag iallafall... 4 felarna fick också pris i 1.20 =) Jättekul!!

Nedan bilder på Hop-Zan och fina rosetter från idag :)




2 kommentarer:

  1. OJ vad Hop-Zan vuxit till sig och blivit snygg!

    Och grattis till framgångarna med Walle. :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PERNILLA, vi är helt enklet bäst med våra sexåringar!!!!!!
    Ska bli så kul i Falun, längtar!!! Då får Nikkie leka med hundarna hur mycket hon vill!
    Kram tette

    SvaraRadera