måndag 17 maj 2010

Sol!!

Idag har det varit helt underbart väder!!

På morgonen fixade vi stallet och hästarna här hemma! Jag har ridit Olle idag, det är jag riktigt stolt över.. Har skrittat och travat alldeles själv. Han skötte sig jättebra.. Nu ska jag jobba på med honom.. =)

Skywalker har bara gått i hagen idag..

Verner har åkt hem till sin ägare ett par dagar för att kolla upp tänderna, sen kommer han tillbaka och då ska vi jobba vidare med honom!

Nu på kvällen har jag varit och hoppat en häst som jag hjälper till att rida.. Sen har jag också haft lektion för Felicia. Allt har gått jättebra :)

Imorgon är det dax att packa allt igen för att på onsdag åker vi till Norrköping. Det ska bli jätteroligt!!

Det är jag, mamma, Nikkie och Mikaela som åker dit!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar