fredag 7 maj 2010

Tävling imorgon =)

Är på plats hos Tette nu... Imorgon är det tävling på Rocklunda här i Västerås! Skywalker ska starta 1.20 och 1.30. Han har kännts väldigt bra, så jag hoppas det ska gå bra! Jag var på Rocklunda och tränade med honom i måndags på vattengrav och bank, även på två fasta hinder som dom har ute på tävlingsbanan. Det var inga problem alls. Jag vet att deras vatten brukar kunna ställa till problem för hästarna, därför känns det bra att man har tränat innan.

Det ska bli kul att tävla igen, har barit väldigt lugnt sen Gävle då jag gjorde illa mig. Foten känns mycket bättre, men kan fortfarande göra lite ont när jag rider.. Men det är bara att bita ihop..

Kommer att blogga mer imorgon efter tävlingen! Jag har lite roligt att berätta..

Nu är det dax att sova, tidig morgon imorgon..

God natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar