lördag 15 maj 2010

Dalahoppet dag 1

God Kväll!!

Idag har jag haft en kanon dag =) Började med en 1.20 där vi var felfria!! Walle hoppade super!! Han var pigg och glad!

Det har regnat typ hela dagen, så jag bestämde mig sent för att starta 1.30 också, vilket han gjorde väldigt bra... Två nedslag blev det, men han klarade banans största svårigheter med bravur!!! Det avslutades med en trekombination som han gjorde med lätthet, det känns bra!!

Imorgon ryktas det om sol och 20 grader varmt =) HOPPAS det stämmer!!

Startar 1.30 imorgon igen..

Tettes hästar har ocksågått jättebra idag =) GRATTIS!! Vi har såå roligt tillsammans när vi är ute...

Mikaela har varit guld värd... Har inte gjort någonting själv i stort sett!! TACK!!!

Nikkie har skött sig exemplariskt :) Hon har ju hundarna att pussas med ;)

Imorgon kommer Pelle, mamma och pappa... Det ska bli kul!! Förövrigt så han mamma varit såå snäll och köpt tre nya täcken till Walle, jag har köpt ett!! Vad gjorde man utan henne??...

Nedan en bild på Tette och hennes snygga utstyrsel inför dagens 1.40 =) hahaha

Nu är det sov dax!!

Natti Natti <3


1 kommentar:

  1. Visst är jag snygg!!!!!!!!
    Tur att vi rider så bra fast det regnar!
    Kram tette

    SvaraRadera