söndag 28 juni 2009




Hej!!

Vilket underbart väder vi har fått...
I fredags var jag in med Scarlette till Mälarkliniken igen för kontroll. Hon var 100 % fräsch nu, men för säkerhets skull så behandlade vi henne en gång till. Nu ska hon skrittas för hand 20 min varje dag i 14 dagar, sen ska jag börja sätta igång henne lite försiktigt.
Hoppas verkligen att det går vägen den här gången - Om inte - kommer det att göras en magnetröntgen på henne för att se vad det är för fel. Veterinärens teori är att hon har gått med det här länge och då kan det ta två till fyra behandlingar innan dom är helt återställda! Tre behandlingar har jag nu gjort på Scarlette.

De andra två jobbar på bra - allt känns bra! Skywalker ska få ett par veckors vila i Juli - Jag tänkar passar på nu när jag ska åka till Skåne med jobbet nästa torsdag. Jag blir borta i en vecka. Zlatan däremot kommer att hållas igång som vanligt!

Vi har nu provat selen som vi hade till Totte på Plexus och den passade jättebra! Nu äntligen ska vi börja köra Plexus!!

Imorgon ska vi ha barnkalas här hemma. Det ser Nikkie verkligen fram emot!! Ronja - som bor hos oss - ska baka tårta imorgon bitti!

Nikkie har i dag spelat sin första fotbollsmatch - först skulle hon inte vara med - men efter övertalning så spelade hon. Alla var jätteduktiga!! Riktigt kul att se!!

Bilderna jag lagt ut är blandat från en vecka tillbaka. Kolla vilken häftig regnbåge det var då! Är även bild på Nikkies nya pool - hon stormtrivs med den!!

Nej nu väntar sängen - Ny tag imorgon igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar