tisdag 16 juni 2009

Inför midsommar


Hej!
Sitter på jobbet nu, men tänkte skriva någon rad.. Idag har jag och Mikaela markarbetat varsin häst, det kändes väldigt bra. Jag red Zlatan, till en början var han lite tjafsig men slutade ganska fort. Mikaela red Skywalker och han går lika fint som alltid! Är verkligen supernöjd med honom..

På torsdag kväll åker vi till Västerås för att tävla under midsommarhelgen. Vi ska bo hos Tette. Ska bli jättekul att fira midsommar med min familj och Tettes familj!! Midsommarafton startar Skywalker - 1.10 och även midsommardagen. Går han bra får han gå 1.20 någon av dagarna också.

Mamma har i dag anslutit honom till Breeders så deltagarbeviset ligger hemma och väntar på att få påskrifter. Mitt mål är alltså att - Kvala till Breeders - Det krävs tre felfria 1.20 rundor, och jag har till i slutet av september på mig. Håll nu tummarna för att det fungerar.

Nu ska jag återgå till mitt arbete. På återseende!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar