tisdag 23 juni 2009

Födelsedagskalas

Hej!!

Idag fyllde våran lilla prinsessa fem år!!! Herregud vad tiden går fort, måste ju betyda att jag bara blir äldre och äldre också, men ärligt talat känner jag inte mig en dag äldre än 25..

Hur som helst har vi haft en kanondag!! Pelle hade semester, jag var också ledig (trodde jag) Men jag fick gå ut och jobba extra natten mellan söndag och måndag.. Men det gick bra.. Mycket extra klirr i kassan!!

Hämtade mamma och lillebror i Tierp på em så dom kom och firade Nikkie, brorsan skulle iväg på foboll så han kunde inte stanna på kvällen. Pappa kom direkt efter jobbet.. Sen kom Karlsson, Jessica, Niklas, Melvin och lilla Theo. Vi åt en supergod smörgåstårta som Mats (kocken på Söderfors Herrgård) hade fixat!! Mums!!

Nikkie fick massor av fina presenter, bla en hel fotbollsutrustning av mamma,pappa och Kristoffer, en hund som man kan bära i en liten söt väska av Karlsson, sparkcykel av Jessica och Niklas occh traktorer och en barbie från mig och Pelle.. Hon var hur nöjd som helst... Hon fick även en tvådagars tur i Vimmerby av mamma, pappa och Kristoffer.. Det ska bli så roligt!!!!!!!

På söndag är det dags för kalas för kompisarna, då blir det full fart här hemma!!

När alla hade åkt satte jag och Pelle igång och spelade badminton. Det är faktist riktigt roligt!! Vilken bra träning!! Samtidigt som man ger ALLT för att vinna, ingen vill ju förlora. Nu väntar sängen...

Natti Natti......

2 kommentarer:

  1. Badminton kanske var bra med tanke på den goda smörgåstårtan! Men vem vann???

    SvaraRadera
  2. Hmmm Pelle... Men jag va inte långt efter!!

    SvaraRadera