lördag 20 juni 2009

Superhelg!






Vilken superhelg jag har haft!!!!
Idag har jag ridit min andra 1.20 med Skywalker - Felfritt!!!! Han var helt super
Fick en jättebra start, med fin känsla och bra rytmen!!

Nu har jag fått min andra påskrift för Breeders. Nu är det bara en kvar!!! Det ska vi väl klara av - Håll tummarna!

Vi har haft jättetrevlig midsommar hemma hos Tette och hennes familj.

Jag måste passa på att tacka Tette för att vi fick bo där! Mikaela för all hjälp med hästarna!! Det är guld värt! Samt mamma och pappa för allt ni gör för mig!!

Måste ju även berätta att vi har beställt två hundvalpar av Tette till nästa år. Det känns riktigt kul! Nikkie är helt otrolig med hundarna, Tette har ju en schäfer, en jack russel och två valpar hemma. Nikkie har roat sig med dom hela tiden! Vilka snälla hundar
Nej nu ska jag faktist ta mig en riktigt kall öl och slappa innan jag ska ut och packa ur lastbilen. Ingen rast ingen ro.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar