onsdag 1 juli 2009

Kanondagar!!!







Nu har vi verkligen haft några kanondagar i solen. Vi har hunnit med kvällsdopp men även sol och bad en hel dag - Det har varit helt underbart. Nikkie har varit ute och badat helt själv i vattnet medan vi har solat. Självklart har det blivit många dopp för oss också. Några badbilder ser ni ovan.

I söndags hade Nikkie kalas - Det var väldigt lyckat - Hon fick många fina presenter av sina kompisar. Och tur med vädret hade vi också. Det var helt underbart för barnen kunde vara ute och leka hela tiden.

Efter kalaset stannade Daniel kvar med Jossan och Meja - då blev det bad i Nikkies pool - Gissa om dom hade roligt!!! Alla tre leker så otroligt bra ihop. Trodde aldrig Daniel skulle få åka hem med barnen.

För att komma till hästarna: Skywalker har börjat sin 14-dagars vila, Zlatan hålls igång lite lätt, Scarlette leds i 20 min per dag.

I morgon bitti åker jag till Skåne med jobbet. Så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga, men jag ska försöka uppdatera lite i alla fall!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar