söndag 26 juli 2009

Hemma igen...

Hej!! Igår kväll rullade jag tillbaka med lastbilen in på gården. Vi åkte hem en dag tidigare pga vädret - sen var jag färdigkvalad också - så jag vill spara på hästen.

Jag är supernöjd med helgen. Igår hade vi ett nedslag i 1.20, han hoppade inte med lika mycket luft som han brukar - men hoppade ändå väldigt bra!! Jag tror att han var lite mör i kroppen efter fredagen. Han gick ju två klasser och båda banorna var på tio hinder och elva språng. Tävlingsbanan är väldigt stor också. Lika antal språng var det på lördagen!

Det är lika bra att dom får vänja sig på en gång - för så blir det jämt när dom går som äldre hästar!

Han har skött sig exemplariskt - Sitt första meeting och stått i utebox - ingenting verkar bekomma honom!

Nu är det bara att ladda batterierna för Tierp som är om två veckor! Där kommer alla tre hästar att starta.

Jag kommer att ladda genom att åka på en minisemester med Pelle och Nikkie. Vi ska till Vimmerby, åker på torsdag morgon.

Nej nu ska jag gå ut och mocka...

Nedan ser ni bilder som mamma köpte av fotograf i Näset!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar