söndag 19 juli 2009

Vilken helg

Vilken helg jag har haft... I fredags var vi på sommarfest i Strömsberg (ligger strax utanför Tierp) Det var superbra!! Bandet som spelade heter Stand Ut Blakk.. De är helt suveräna!!! Kvällen kunde inte blivit bättre!!

I lördags kom min farbror hit och lackade om hytten på min lastbil! Färgen hade jag valt själv - mörkgrå - blev hur snyggt som helst. Var lite trött också den här dagen, men jag pallrade mig ut och red sent på kvällen i alla fall.

Idag har jag ridit alla tre igen, Scarlette red jag ut på - kändes bra - men hon är pigg så hon är rädd för typ allt
Zlatan fick gå markarbete - hur jag kämpade - Men det blev väldigt bra i slutändan. Undrar vem som var tröttast?? Han eller jag??

Skywalker fick hoppa idag, mamma har köpt ett skynke som ser ut som en mur, men han hoppade det utan problem. Faktiskt hoppade han riktigt bra hela tiden. Sist han hoppade var i Skästa! Tror han tyckte det var riktigt kul!!

Nu laddar jag inför helgen - Jag längtar - Näset nästa!!!!!!!!

Nedan kommer lite bilder på lastbilen före och efter lack... Fint va??



2 kommentarer:

  1. Är man ute och sladdar kostar det - men det märktes inte på dig i alla fall.

    SvaraRadera