torsdag 16 juli 2009

Halloj



Halloj!! Äntligen inne efter en lång dag!! Klockan är 00:03 Jag har ridit tre hästar, mockat, fodrat, städat huset, varit lite social med familj och släkt... Herregud vad man kan hinna med saker på en dag om man bara vill...

Nu har jag ridit alla tre, tre dagar i rad och dom sköter sig jättbra!! Alla hästar känns bra, mjuka och fina. Idag har Skywalker och Zlatan gått jobb i galopp på en åker! Scarlette har travat 10 min... Men hon känns fräsch än, vilket känns väldigt skönt. Imorgon blir det samma med Scarlette, ska äka på traven till 15 min. De andra ska gå lösgörande på banan.

På fredag ska jag hoppa med Skywalker och Zlatan här hemma! Mamma har köpt ett "murskynke" och det ska självklart testas!!

Imorgon ska jag jobba natt extra... Sen jobbar jag bara mån och ons natt innan jag har tre veckors semester.

Nästa helg ska allihopa åka till Näset, Skywalker ska starta hela helgen!! Gissa om jag längtar!! Älskar denna häst!!!!!!

Bilderna ovan är på en underbar hund som bodde där vi bodde i Skåne, På Nikkie som har kommit på att det är väldigt roligt att rida medans jag mockar, sen på min sena kvällsritt med Scarlette..

Nej nu måte jag nog gå och sova om jag ska orka med morgondagen...

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar