söndag 6 januari 2013

Ge upp nu dumma.....

Förkyldning...
Som ni har sett (hoppas jag) så har jag skrivit lite om mina hästar i stallet, eftersom jag inte känner mig ok så kommer en fortsättning förhoppningsvis imorgon... Om jag orkar, men det är inte jätteansträngande att sitta vid en dator som tur är.

 Förkyldningen vill inte ge med sig.. Nu känns det skit eftersom jag inte har orkat rida på hela helgen (varför ska jag bli sjuk nu precis när hästarna ska sättas igång) SUCK!!

Imorgon kommer Julia som tur är, då blir hästarna ridna iallafall. Jag måste ta det lugnt minst en dag till.

Nikkie har också blivit sjuk nu :( Sjukstuga i Elingbo!

Efter att inte ha gjort många knop i helgen så säger jag God Natt och måste rikta ett STORT TACK Pelle som har tagit hand och mockat åt hästarna hela helgen. Min klippa :)

blifrisknuinnanjagblirgalenkroppen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar