fredag 25 januari 2013

Fredag :)

Min dag har inte bara varit skit som man kan tro.

Nej jag tog min "kära" lastbil och lastade in tre hästar och åkte och trimmade i ridhuset.  Det gick sakta men säkert dit och hem :)

Hästarna var fina. Stjärnan gick idag till Ilanta :) vilken häst, vilken härlig inställning till arbete :) Lovely! !

Hop-Zan har börjat få lite attityd,  vilket är bra. Jobbade honom mycket i kort galopp (som han tycker är pest och pina) blev någon bakutspark innan han gav upp och jobbade på bra. Han är svag i höger galopp, så nu jobbar jag mycket med att han ska stärkas :)

Walle vilade igår, dagen före det blev han longerad.  Han va som en träbock till en början, men efter lite wake up call så blev han superfin! !

Härligt att ha så fina hästar att jobba med :)

Imorgon ska alla tre gå en runda i skogen! 

Julia kommer och rider med mig imorgon :)

Det är så roligt att blogga när jag får se hur många ni är som läser, guldstjärna till er :) Ni glömmer väl inte att kommentera? ;)

Kram och god natt :)

1 kommentar:

  1. Jo att kommentera glöms bort..:) håller tummarna för att lastbilen kommer gå bra i fortsättningen! Måste ses snart!! Kram

    SvaraRadera