måndag 20 augusti 2012

Tillbaka i vanliga rutiner :)

Hej!!

Idag är det skolstart igen :) Nikkie vaknade av sig själv redan kl 6, väldigt förväntansfull! Hon älskar verkligen skolan :) Hoppas att det håller i sig länge!

Skönt att komma in i vanliga rutiner igen. Nu kommer man upp tidigt varje morgon så då hinner man mycket mera på dagarna!




Själv har jag ganska mycket att stå i den här veckan. Idag kommer Cissi hit och hjälper mig. Vi ska rida varsin häst, fixa stallet mm. Sen ska vi packa tävlingsskåpet idag så att jag kan få hjälp av Pelle att ställa in det i lastbilen imorgon.

På onsdag bär det av till Skövde och Grevagården :) Avelle och Hop-Zan åker med!



Imorgon måste jag städa lastbilen och packa mina grejor, laga lite mat att ta med. Så det kommer att vara fullt upp fram tills att jag åker.

Nu kom jag på att jag måste tvätta alla tävlingsschabrak också..

Igår körde Sandra Bosse till Mälarkliniken, idag ska han opereras. Håll tummarna för att det går bra :)

Ha det!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar