fredag 10 augusti 2012

Läsarrekord :)

Jag måste bara säga att jag är otroligt glad och tacksam för eran support gällande Bosse, det värmer verkligen i hjärtat!
I dag har bloggen hittills haft läsarrekord med hela 1800 läsare!! Jag kan knappt fatta det själv. Men det gör mig bara ännu mer sugen att blogga och dela med mig av mitt liv :)

Självklart kommer jag att hålla er uppdaterade om vad som händer med Bosse, han har en operationstid den 20:e augusti, Håll tummarna!!



Jag har ju tävlat på Kråkhoppet i Tierp både i går och i dag, resultaten har varit 100% bra, två starter och två felfria rundor :)

Hop-Zan startade en 1.10 i går och var felfri, Avelle startade 1.20 i dag och var felfri :D

Kul att man har så fina hästar i stallet!

Filmer kommer snart...

Stor kram till er, ni betyder mycket för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar