fredag 17 augusti 2012

Fredag :)

Natta tog en fin bild på Nikkie och Pepsi!

Nikkie är på ridläger den här veckan, idag är sista dagen och jag har precis kört dit henne :)

Hon är jättenöjd med veckan och tyckte det var tråkigt att den var slut redan. Tur att hon längtar till att börja i skolan :)

Gårdagen rullade på, Cissi hjälpte mig i stallet och hon red ut på Hop-Zan en sväng. Jag trimmade Avelle på banan och hon kändes väldigt fin!

Idag vilar Hop-Zan, jag tänkte tömköra Avelle.

Jag ska hjälpa Sandra när hon hoppar sina hästar också!

Ikväll är vi bjudna på middag till Mikaela och Tobbe (Skadeservice) det ska bli jättetrevligt :)

Ha en härlig fredag :)




3 kommentarer:

  1. Åhhh Pepsi var min favorit när jag var på tirk några gånger!!

    SvaraRadera
  2. kan du inte skriva vad du fick veta om Bosse med förhandlaren. Tror många är nyfikna efter det långa inlägget hur du sågade dom och sen sa du efter ett samtal att det var bra någon dag senare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer jag att berätta, men inte förrän allt är klart! Det kommer ett inlägg i början på veckan. Sen har jag inte sagt att allt är bra, jag skrev att jag hade ett bra samtal.
      Men som sagt jag vill inte berätta något förrän allt är klart!

      Radera