onsdag 22 augusti 2012

Historien om Bosse, forts...


Nu är Bosse opererad, op gick bra. Man kan inte svara på om han kommer att bli bra eller inte. Det vet man inte förrän man sätter igång honom igen. Men självklart hoppas vi på det bästa!

Jag har hållit kontakten med Veldstar hela tiden och dom beslutade för ca två veckor sedan att de skulle byta in Bosse mot en annan häst! Jag blev jätteglad att de ändrade sitt beslut.

Jag har inte velat skriva något om detta förrän allt var klart, man vet aldrig vad som händer på resans gång.

Tidigt imorse kom den nya hästen till mig, Bosse står kvar i ca två veckor innan han åker tillbaka till Holland igen.

Det kommer kännas konstigt och tråkigt att skicka tillbaka Bosse igen, men jag hoppas att allt blir jättebra för honom :)




Berättar mera om den nya hästen senare. Nu måste jag vila en stund, har varit uppe sedan kl 4, ska orka köra till Grevagården idag också :)

Kram

1 kommentar:

  1. Vad bra att allt löste sig, även om det såklart blir tråkigt att skicka tillbaka BOsse :) Berätta om din nya! :D

    SvaraRadera