onsdag 22 augusti 2012

Nya hästen!


Här har vi henne... Den nya...

Hon heter Ilanta P, är 4 år gammal e: Converter-Damiro

Jag vet inte så mycket mer än så. Hon kom imorse kl 4:30, bara ställde sig lungt i boxen och åt. Var ut i stallet för ett tag sen och hon var lika lugn då med. Hon har druckit bra också :)

Hon är inriden och hoppar fint vad jag kan se på video. Min plan är att börja om från början. Kolla att hon går fram för skänkeln. Eller man kan även uttrycka det att man ska kolla att gas och broms fungerar ;) Sen får jag jobba vidare därifrån.

Nu får hon börja med att vila i några dagar innan jag börjar med henne!

So far so good!



1 kommentar:

  1. Kan inte du skriva hur du upplever hästar och försäljningen ifrån Veldstar? Är sugen på att köpa häst där ifrån, sen har jag letat långt bak i bloggen för att få veta vad som har hänt med Bosse, och varför dom tog tillbaka honom. :) Mvh sofia

    Om det är så kan du gärna mejla mig på: sofia.engwall@hotmail.com

    SvaraRadera