torsdag 1 juli 2010

Semester med jobbet

Då var den här veckan också snart slut, tiden går så otroligt fort.

Har kört intensivt med hästarna den här veckan. Det har gått jättebra. Verner har gjort väldigt stora framsteg =)

Olle har skött sig jättebra han också :) Nu blir det hårdkörning när jag kommer hem igen.

Wince börjar bli riktigt fin nu.. Ska bli kul att komma ut och starta honom.

Walle har en välförtjänt vila i två veckor nu =)

Jag har hoppat Ponita som också har kännts jättebra..

Nu är det anmält och klart till tävlingar i Juli. Det börjar lördagen den 11 juli. Då åker jag till Edsbro med Wince och Ponita.

Sen Näset helgen efter med bara Ponita.

Sen är det uppehåll en helg innan vi åker till Hammarö!! Dit följer Walle, Wince och Ponita med =) Det ska bli jätteroligt. Vi åker redan på onsdagsmorgonen och kommer hem sent på söndagen..

Imorgon bitti åker jag till Sölvesborg en vecka med jobbet på semester.. Alla hästar förutom Wince kommer att vila hela veckan. Det kan dom behöva nu, så dom kan smälta allting!

Blir nog inte så mycket bloggande från Skåne, men ska försöka få ut filmerna från Drammen ikväll =)

Har glömt att berätta att det blev lite rolig shopping i Drammen, nya sporrar, ett schabrak (veredus) kanonbra svampar, sadelhängare :) sponsorn mamma var med och hjälpte till med betalning =) Gjorde även fynd på butet sadeltvål.. 89 norska kr styck (blir ca 99 svenska) i Sverige kostar dom nästan 200 kr. Dom hade nog prismärkt fel ;)

Nu ska jag gå ut och bygga lite hinder, Ponita kommer i em och då ska jag hoppa henne!

Kram så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar