torsdag 15 juli 2010

Tävling!

Hej!

Det är såå varmt.. Nu skulle jag faktist vilja ha regn, allt är så torrt nu. Det har inte kommit en enda regndroppe sen vi blev klara med ridbanan. Nu skulle det behövas!

Hästarna har gått jättebra i veckan! Olle och Verner gör nya framsteg varje dag! Det är så himla roligt.. Nu är det dax att börja trava lite bommar med Olle, sen skutta över något litet hinder. Verner åker hem nästa lördag, sen kommer han tillbaka en månad i höst!

Walle vilar fortfarade....

Har också bestämt mig att jag tar hem Hop-Zan på hemvägen från Hammarö. Så om tre veckor är han här hemma igen =) Jag kommer att börja rida honom på en gång!! Det kommer bli så roligt!

Ikväll åker jag upp till Näset för att tävla med Ponita hela helgen. Hon kommer starta 1.10 på fredagen, 1.10 på lördagen och 1.20 på sön.. Spännande..

Jag ser fram emot att se Niklas tävla på Zlatan i Näset också. Vi startar samma klasser!

I måndags tog jag familjen med mig och åkte till Gurresta och hämtade Scarlette och Rantadou. Sen åkte vi vidare hem till Tette och lämnade av dom. Där blev vi sedan bjudna på god middag och trevligt sällskap! Vi sov kvar i lastbilen.. Åkte hem på förmiddagen dagen efter.

Angelika och Felicia tog hand om hästarna här hemma =) Tack!!

Nu ska jag gå ut och rida tre hästar i värmen...

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar