söndag 11 juli 2010

Längesedan det va en uppdatering...

Här kommer lite bilder från Norge, Skåne och badet =) En salig blandning ;)

Allt är bara bra... Har haft en jättebra vecka i skåne med jobbet.. Kom hem i fredags kväll och i lördags morse åkte jag och tävlade två hästar =)
30 grader varmt var det... Men det gick bra ändå.. Wince hade ett nedslag i omhoppningen i 1m klassen, 1.10 vann vi =) Ett kanonfint täcke fick vi också, på lokaltävling, det gillas =)

Unghästen jag red hade två stopp och ett nedslag i 1 m, hon va lite spänd, i 1.10 hade vi ett nedslag =) Kanonrunda... Nu laddar vi om för tävlingar i Sundsvall (Näset) hela helgen.. Det ska bli jätteroligt!!

Sen jag kom hem har jag varit helt slut, men jag har kämpat på.. Hästarna har skött sig bra. Idag har jag travat ordentligt på Verner, det gör en riktigt glad =) Pratade med ägaren och hon blev minst lika stolt som jag!! Det är alltid lika roligt!! Olle gick också bra idag, det började med att han blev lite spänd pga av att jag slog en broms på halsen på honom.. han trodde nog att jag skulle slå honom ordentligt för han blev superspänd.. men det gick över väldigt fort igen, och sen gick det jättebra.

Imorgon ska jag upp och rida tidigt på morgonen, pga av att sen ska vi till Gurresta och hämta Scarlette och tettes Rantadou, dom ska hem till Tette resten av dräktigheten. Det kommer bli jättebra!

Sen stannar vi kvar hos Tette och Björn på middag och skitsnack på kvällen, det ska bli riktigt trevligt =)

Kram och God Natt =)

Ps, kolla in karusellen som jag åkte i skåne... Trodde aldrig jag skulle våga ;) Men kul va det =) ds












1 kommentar:

  1. det ska bli så kul att ni kommer hit, vi längtar!!!
    gillar dinbadbild, det måste ha plaskat fint då du landade!!!!!
    Och din ridbana ser riktigt fin ut!

    SvaraRadera