fredag 17 maj 2013

Här kommer bilder på nya huset :)

Nu är jag ganska trött. .. Har flyttat allt från huset igår och idag.  Jag har såklart hunnit packa upp det mesta. . Jag har sprungit runt som en duracellkanin ;) hahs
Men det lönar sig :) Jag har lite kläder kvar att packa upp och hänga. Men det hinner jag med på söndag.
Imorgon ska vi köra alla stallgrejor. Det är inte så lite det heller ;)
Hade tänkt göra ordning bäddarna i boxarna idag men det har jag inte hunnit med. 
Tog lite bilder från huset :) känner mig väldigt nöjd med resultatet!
Kram på er ♥

5 kommentarer:

  1. Va fint de är! Men kommer att sakna er här!

    SvaraRadera
  2. Oh, vad fint!! Hoppas att ni kommer att trivas.
    - Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack :) Det är bara jag som har flyttat.. Men jag trivs redan väldigt bra :) Det är lyx med eget ridhus ;)

    SvaraRadera
  4. Multi-gyms are well-known throughout Europe
    at the same time as different other international locations for retaining your body
    in form.

    Here is my page: best dumbbell workout

    SvaraRadera
  5. Så mysigt det ser ut! :D

    SvaraRadera