söndag 12 maj 2013

Fullt upp!

Det är fullt upp nu... snart går flyttlasset till Orkebo :)

Man samlar på sig en hel del på 8 år... Huset är tömt och nerpackat på mina grejer,  bara kläder kvar. Det tar jag det sista jag gör.

Alla kartonger står redo i lastbilen.  Så det är bara att köra dit.

Jag flyttar nästa helg.

Tävlingen igår gick bra :) Hop - Zan startade 1.20, en riktigt bra runda!  Tyvärr rev vi sista hindret. Klart en av dom bästa rundorna vi har gjort :)

Skywalker startade 1.30. Kändes lite låg de tre första hindren.  Ett nedslag på hinder nr 3. Men sen hoppade han super! Helt underbart att han är tillbaka igen!

Det är så roligt att ha så fina hästar att rida på ♥♥

Nu måste jag sätta fart med dagens sysslor.

Ha en härlig söndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar