måndag 13 maj 2013

Bilder :)

Hugo-Boss ska han heta :) Det passar ju bra.

Allt har gått jättebra!  Dom fick vara ute drygt en timme på ridbanan idag och strosa omkring.

Scarlette lurade oss igen... hon hade inga vaxproppar igår kväll. Visade absolut inga tecken på att det var dax. Jag var på jobbet.. Imorse fick jag ett mms av Pelle, en bild på en fölunge.. jag trodde han skojade.. men när han kom ut och skulle fodra imorse så stod han och diade för fullt.
Hon fölade förmodligen ganska tidigt på natten.

Jag hade inte ens fixat boxen (det hade jag tänkt göra idag) ingen kamera hade satts upp heller.. det skulle också ha gjorts idag.. men men nu är det klart och alla mår strålande :)

Vi har hunnit rida lite idag, fixat stallet, gjort höpåsar,  packat upp och putsat det som användes på tävlingen.

En ganska effektiv dag. Självklart en massa fölmys också ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och åka vidare till nästa jobb :)

Hörs imorgon igen :)

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar