torsdag 21 juli 2011

Torsdag =)

Idag har det varit fullt upp, precis som alla andra dagar =) Började med att fixa stallet när jag kom hem från jobbet imorse.. Sen åkte jag till Älvkarleby och hade träning för Simona, det gick jättebra =)

När jag kom hem igen så red jag och Jossan ut på Mirantos och Nikki..

Nu på kvällen har jag ägnat mig åt att lära känna min nya "vän" telefonen... Det är inte det lättaste, jag är inte så teknisk av mig ;( haha Men det blir nog jättebra när jag har lärt mig alla finesser..

Nu ska jag ta ett varmt och härligt bubbelbad!! lovely :)

Imorgon är det en massa ridning och jobb på schemat..

Kram på er

Hittade bokstäver i Tierp idag, men vet inte riktigt vart jag ska sätta dom ;)



Nikkie och Pelle



Scarlette och Rod-Rigo



Fina Rod-Rigo



Nikkie har gjort Plexus fiin :)



Söta Nikki tar en liten siesta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar