onsdag 20 juli 2011

Onsdag



Idag har det varit fullt upp.. Den här veckan är Sandra och provjobbar hos Douglas Linderlöw så det är jag som har hand om hennes hästar. Jag har även hjälp av Jossan =)

Idag har jag ridit Mirantos och Nikki.. Båda kändes bra, speciellt Nikki.. Hon blir bara bättre och bättre för varje dag som man rider henne. Walle tar det lite lugnt den här veckan, Jossan red Prince idag.. Imorgon ska vi rida ut tillsammans :)

Sen har jag gjort alla dagliga sysslor, det blir mycket köra vatten nu när det är så här varmt.. Plexus var inte så värst tacksam idag.. Jag hade skurat vattentunna och fyllt på två stora dunkar vatten.. Vad gör han: Jo han ställer sig i med båda framhovarna och börjar "plaska" Så vips så var det brunt vatten, men en väldigt nöjd ponny ;) haha Så det var bara att göra om allt igen.

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag beger mig mot jobbet =)

Ha en härlig sommarkväll!!

1 kommentar:

  1. Ja, det är jättetråkigt med Hasse, speciellt som han gick så bra på slutet. Jag tror att det är tre år sedan i augusti.. eller är det bara två år sedan? Jaa, så måste det vara. Två år!

    Tack så mycket, jag hoppas att jag inte är allt för ringrostig! Ha det bra, kram!

    SvaraRadera