söndag 3 juli 2011

Söndag i Sunne



Så här slutade helgen för mig... Det är dock inte jag på bilden ;) Han hoppade 1,2,3 bra sen hade de satt in ett nytt hinder på 4a som han tittade till på, vi låg lite stort men istället för att hoppade så slog han på en tvärnit!! haha så kan det gå..

Nu blir det strama tyglar igen, han har fått alldeles för mycket "beröm" så han har gått och blivit lite "divig" och det är inte ok!! Bara för att man presterar bra i en 1.40 så får man inte göra som han gjorde idag!

Nu tar vi nya tag till Näset om två veckor, då ska han tyvärr gå ner i klasserna för att det är lag.. Men rider jag inte med i laget så får han gå de lite större klasserna :)

Imorgon drar jag iväg med jobbet till Skåne i 6 dagar, så ni kommer nog inte få så mycket uppdateringar här under veckan.. Men jag ska göra så gott jag kan =)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar