fredag 8 juli 2011

Hemresa imorgon =)



Nu har vi varit här sedan i måndags, imorgon åker vi hemåt igen. För mig som har jobbat hela veckan ska det bli skönt att komma hem till familjen och hästarna.

Idag har vi haft avslutningsmiddag, det bjöds på oxfilè och potatisgratäng, till efterrätt glass och hallon. Mums. Fick även ett gott rött vin till maten.

Vi ska bara äta frukost imorgon innan vi åker, så förhoppningsvis kommer vi iväg till halv tio =)

Jag har haft en jättebra vecka här. Skönt att komma bort från vardagen ett tag och samtidigt kunna jobba =)

Fick även ett för mig VÄLDIGT positivt besked idag... Jag kan hämta hem min lastbil!!! Wiiiii :D Motorrenoveringen har gått BRA det är en sak till som ska bytas men det kan Pelle göra själv :) Det betyder att jag kan åka med min lastbil upp till Näset nästa helg!!

Hör igen på söndag =)

Trevlig helg!! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar