torsdag 15 oktober 2009

Flyinge

Hej!!

Tänkte berätta lite om hur det har gått här nere! Idag har jag hoppat första kvalet för 5-åringar. Jag hade ett nedslag i trekombinationen.. Jag är jättenöjd, han backade av lite för mycket till b-hindret så han nådde inte riktigt över bakbommen. Annars skötte han sig exemplariskt. Trodde han skulle vara mer spänd eftersom vi inte vart in i ridhuset tidigare, men det var han inte.

Tette och jag tog en promenad med hästarna igår kväll för att gå in och visa ridhuset. Men när vi kom ner så var det kaos... Alla ville in och det var lång kö.. Så det blev ganska rörigt där inne. Sen visade det sig också att man inte fick gå in med hästarna för hand så vi vände och gick tillbaka igen! Men det gick ju bra ändå, så det kändes jättebra!

Imorgon är det kval 2 och jag har startnummer 117, då är det felfritt som gäller för att gå till finalen på söndag! Jag känner mig väldigt laddad... Tette och jag går banan tillsammans imorgon bitti, det är alltid bra att ha en att diskutera med.
Banan idag tycker jag va bra, men med endel svårigheter, men det ska det vara när man är här och tävlar!

Det är iallafall riktigt roligt att vara här! Det är verkligen en upplevelse som jag gärna gör om igen nästa år :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det bara att ladda för morgondagen!!

HÅLL TUMMARNA!!!!

Kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar