lördag 10 oktober 2009

Räknar ner =)

Dagarna går - Nu är det bara tre dagar kvar till vi ska rulla ner mot Flyinge! Det ska bli så roligt och jag är verkligen laddad!

I helgen har pappa och Pelle målat skåpet på lastbilen. Jag är väldigt spänd på att se resultatet! I morgon ska den målas för andra gången, sen är den klar!

Själv har jag varit på dop idag - det var våra kompisar Jessica o Niklas son som döptes. Han bara log hela tiden! Så himla söt! Pelle kunde tyvärr inte följa med eftersom han målade lastbilen. Nikkie fick vara hos mormor eftersom hon har vattkoppor - Dom är nästan borta, men det är dumt att chansa.

Jag fick en väldigt god smörgåstårta!!!

Efter dopet var jag en sväng till Älvkarleby och hade lektion. Dagen har rullat på bra! Cissi har promenerat Skywalker idag och även mockat åt hästarna! Tur att man har så bra hjälp när man inte hinner med riktigt själv.

Imorgon har jag tänkt att markarbeta Skywalker hemma men även hoppa lite småhinder. Efter det är det dags att åka till jobbet.
På måndag blir det fullt upp med att förbereda inför den långa resan mot Flyinge!!

Nu ska jag gå ut och natta hästarna!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar