onsdag 7 oktober 2009

Flyinge snart....

Nu är det bara en vecka knappt innan vi åker till Flyinge!! Det ska bli så himla roligt!! Skywalker känns i bra form.

Igår var jag och Tette och hoppade för Pether Markhne på hans gård i Strängnäs! Det gick jättebra. Jag fick bra tips om vad jag ska träna på i markarbetet. Pether tyckte att Skywalker hoppade jättebra och att han var väldigt försiktig. Sånt är alltid roligt att höra. Det är också väldigt roligt att träna ihop med Tette, vi kommer väldigt bra överens! Så det ska vi försöka fortsätta med.

För övrigt så har det varit ett väldigt pusslande, Nikkie har nämligen fått vattkoppor, men som tur är har hon inte varit så dålig utan bara ett fåtal prickar som har kliat lite. Det gör att vi tar med henne ner till Flyinge så Pelle kan jobba som vanligt. Ingen blev ju gladare än hon :)

Ikväll är det premiär för Bonde Söker Fru!!!! Det har jag sett fram emot.. Lite roligt att det är två bönder som bor i våra trakter!

Nu ska jag ut och sköta min "farm" på facebook... Det är ett evigt skördande, men kul är det..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar