lördag 9 november 2013

Superbra lördag :)

Go kväll :)

Jag har haft en riktigt bra dag idag :)

Började med att rida Rod-Rigo som sköter sig exemplariskt.  Idag galopperade jag på honom för första gången.  Det gick jättebra :) Tänk om alla hästar var lika lätta att rida in... nu är han snart klar och ska få en välförtjänt vintervila.

Sen hoppade jag Barbro.  Hoppade övningen som jag lade ut igår. Hon gjorde det riktigt bra efter ett tag. Fin häst som tyvärr åker hem i veckan.

Ilanta hoppade också.  Hon hade lite svårare för övningen.  Hon är så het och vill gärna springa iväg. Men man hoppar henne med ett leende på läpparna.  Hon kommer bli en kanonbra tidshoppningshäst :)
Avslutade med att hoppa ett räcke på en åtta som vi höjde successivt.

På em så bjöd vi på middag här hemma, mina föräldrar och svärföräldrar kom hit. Det var jättetrevligt :) jag gjorde lasagne, sen till efterrätt blev det farsdagstårta.. Det verkade vara uppskattat. Det kommer vi att göra om igen :)

Nu är det lördagsmys framför tv:n!

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar