torsdag 28 november 2013

Knak och brak!


God morgon!

Jag vet inte hur det är hos er men här känns det som storm typ. Vaknade av att det bara knakade i hela huset. Kommer ner och hundarna visar sig inte ens, dem vill inte gå ut när det är dåligt väder.

Idag är det lugnt på hästfronten för min del. Jag börjar jobba kl 11:30 så Julia kommer idag :) Hon fixar och donar med hästarna och stallet. Men först ska vi ha våran mysfrukost såklart :)

Jag trimmade Ilanta igår, började med att longera henne så hon fick springa av sig. Sen var hon superfin att rida. Jobbade på riktigt bra. Kul!!



Idag är det en spännande dag. Men jag kan inte avslöja något ännu... Det får bli senare idag. Så håll utkik!

Nej nu blir det påtår på morgonkaffet :)

Ha en bra dag, blås inte bort ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar