söndag 17 november 2013

Löshoppning och avvänjning!

Förlåt igen för dåligt bloggande. .

Men jag är inte helt kry och har inte orkat.

Vi hade löshoppning här hemma i lördags.  Det gick jättebra :)
Totalt var det åtta hästar som hoppade. Jag är jättenöjd med mina som hoppade väldigt bra.
Jag löshoppade Rod-Rigo, Ilanta,  Sir-Doctro.

Idag har jag bara gjort det jag måste. .

Barbro åkte hem idag. Så Hugo och Scarlette har fått komma in på stall nu. Det blir som en liten avvänjning för att de står i varsin box på nätterna.  Det var inga problem alls!  Scarlette tyckte nog mest att det var skönt ;)
Hugo verkar trivas med att stå själv.

Imorgon har jag bara en häst att rida. Det är ju skönt nu när jag inte känner mig 100...

Nu ska jag slappa i soffan framför tv :n

Hörs imorgon igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar