onsdag 6 november 2013

Onsdag!

Halloj :)

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag har ju börjat på nytt jobb och gjorde ett långpass där igår. Jag stormtrivs, jobbade min första natt natten till idag och allt gick super! Det är alltid jobbigt att byta jobb, men det här känns helt rätt.

Idag har jag fixat i stallet på fm, ridit en häst (Barbro, som kändes väldigt bra) Jag har Ilanta kvar att rida. Nu har jag varit inne på en kortare lunch, fixat lite tvätt mm. Man får passa på när man är ledig.




Skywalker och Nemo pussas lite i Gagnef ;)



Från fredag ska vi köra intensivt med unghästarna, jag har två som ska ridas in nu. Båda två har travat med ryttare så vi har kommit en bra bit på vägen. De sköter sig exemplariskt :)

Nedan en gammal bild på inridningshästen Campus



Jag vill passa på att tacka Julia, min bror Kristoffer och min kära sambo Tomas för all hjälp. Julia fixar och donar med hästarna när jag jobbar och Kristoffer ställer alltid upp och har hundarna. Även vissa fodringar och insläpp.  Tomas fodrar, kör traktor, mm så att jag kan fortsätta med mitt nattjobb :) Ni är guld värda för mig allihopa!

Nu ska jag sätta lite fart så jag kommer in och får "kväller" tidigt idag :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar