tisdag 19 februari 2013

Snopet!


Idag trodde jag att jag skulle jobba natt... Men efter att ha vart på jobbet en stund så visade det sig att jag bara skulle jobba till 20:00.. Snopet..

Hur som helst, nu fick jag ju lite tid till er istället :)

Dagen i ridhuset gick jättebra!! Hop-Zan visades för kund och skötte sig (som vanligt jättebra)

Julia red Walle lite lätt idag bara och jag trimmade Ilanta :) Båda var jäättefina!




Hop-Zan 2 1/2 år, inridning. Tiden går fort :) Han har verkligen blivit en riktig sporthäst :)
Vilken tjockis han va ;) och liten, nu mäter han 168 cm (det trodde jag aldrig...



Imorgon håller vi oss på hemmaplan, uteritt på alla tre hästar. Hoppas verkligen att stormen har lagt sig. Julia kommer imorgon igen. Guld värt :D

Nu vill jag ha vår/sommar :)

Nej nu ska jag strax gå ut och mocka och fodra, sen blir det sängen :)

Sov Gott!!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar