tisdag 26 februari 2013

Bra dag :)

Vi åkte till ridhuset på morgonen.  Jag, Julia och Hanna och tre hästar.

Jag hoppade alla tre, ställde upp "ruter ess" en bana som man kan hoppa hur länge man vill :) det var speciellt Ilanta som behövde det. Hon kom ju aldrig iväg på tävling i lördags, och hon ska tävla i Högbo på lördag.  Hon får gå direkt in i 1m. Bara att gå ut om det inte funkar. 

Idag var hon fin, men hon har så otroligt mycket energi och sen blir hon stark emellan hindren. Men hon blir bättre och bättre ju starkare hon blir.

Hop-Zan fick inte hoppa så mycket idag.. bara några språng. Han kändes bra :) hoppade nåt språng lite högre för att känna inför helgen.  Det kändes bra. Han startar 1.20 på fredagen och 1.15 på lördagen :)

Walle var jättefin idag, pigg och glad och hoppade med bra spänst :) verkligen jätteroligt. Han startar 1.10 på fredag och 1.15 på lördag. Jag vill ge honom några starter på en lägre höjd så att han får en bra start på säsongen :)

Imorgon ska Julia och Hanna rida, jag jobbar till nio.

Inridningshästen kommer på dagen också.

På em åker jag och Julia till stan, behöver inhandla putsmedel och lite småsaker. Sen ska vi unna oss en god middag på Cheers :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar