lördag 23 februari 2013

Lördag!

Gud vilken dålig uppdatering det var här!! Sorry...

Egentligen finns det inte så mycket att skriva om,  det har inte hänt så mycket.

Jag var dålig i torsdags kväll/natt. Det satt i även lite på fredagen. Så det blev ingen ridning,  så jag valde att stryka Ilanta till dagens tävling.  Det går fler tåg...

Igår kom min kompis Marina hit med sin dotter. Vi hade en kanon kväll :) Julia var här och fixade stallet och red idag. Tack snälla ♥

Imorgon ska Nikkie tävla :) spännande.  Jag ska vara hästskötare :) haha

På kvällen åker jag och Julia till ridhuset med alla hästar :)

Fullbokad dag imorgon.  Skönt!

På måndag kommer en ny tjej till stallet. Hon ska ha praktik här i tre veckor :) det blir kul!

Nu börjar snart melodifestivalen. Hoppas på bra låtar nu då!

Trevlig kväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar