måndag 13 december 2010

Ridhuset

Idag har jag varit i ridhuset med Walle och Hop-Zan :) Det gick bra.. Travade bommar med Hop-Zan och avslutade med att hoppa ett litet kryss..

Walle red jag lite lösgörande med :)

Imorgon ska jag rida hästarna här hemma, det är så fint att rida när vädret är som det är!

På em är det ridskolan med Nikkie som gäller.. Bara två gånger kvar på den här terminen nu. Hon kommer tycka att det är jättetråkigt att inte få rida på några veckor. Men då får vi försöka damma av Plexus istället.

Idag har jag fått bekräftelse på att jag har kommit med på en 3-dagars kurs för Sylve och Pether Markne 18-20 februari =) Jag lääängtar!!! Det är min julklapp från mamma o pappa :)

Nedan lite bilder från i lördags... Tyvärr glömde jag kameran idag :(



Lisa med snorpapper i högsta hugg ;)



Nikkie och Sandra



Sandra gillar inte riktigt att vara med på bild ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar