lördag 18 december 2010

En trevlig kväll.

Igår åkte jag till en av min bästa kompisar Tette :) Hon hade ordnat en fest för en hel hög med ryttare och hästskötare.. Vi firade en väldigt lyckad tävlingssäsong!

Det var superskoj!! Kul att träffa alla utan hästar. Vi blev bjudna på väldigt god mat, tilltugg och dricka..

Vi sjöng lite Sing Star, det har jag aldrig gjort förr... men det var väldigt roligt.. Hmm man sjunger nog hellre än bra ;)

Jag gick och la mig vid två, de andra som var kvar höll igång till fyra ungefär..

Tack Tette för en jättetrevlig kväll!!!!!

Idag har hästarna haft en välförtjänt vila, imorgon fm åker vi till ridhuset och hoppar lite!!

Jag har gjort en ny profil på facebook, den heter Team Pernilla Dannberg, där kommer jag att skriva mycket om hästar, tävlingar, lägga upp filmer, bilder mm

Snart har jag en hästskötare i stallet igen =) Det känns väldigt bra!

Nu ska jag kika på Robinsonfinalen...

Kramis


Tette, jag och Linda


Man kan tro att det var Halloweenfest, men vi tyckte bara att det var kul :) Här är det Eva (tettes mamma) som spexade



Jag ;)


Söta My



2 kommentarer:

  1. Du ar eftelangtad !! Langtar tills jag kommer tillbaka ! :) da ska vi jobba som grisar ! :D

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ser fram emot att få hem dig igen :)

    SvaraRadera