tisdag 21 december 2010

Fullt ös...

Nu är det massor att göra, idag har jag longerat en häst på morgonen och ridit en.. Sen lastade jag Walle och åkte till ridhuset, han gick kanonbra!! Väldigt lösgjord och fin. Tyvärr så hann jag inte till Scarlette idag :( Men på torsdag åker jag och Nikkie dit och önskar en God Jul! Ska förövrigt åka och hämta spån på torsdag också.

Idag är det väldigt kallt också, det känns att det kommer att bli ännu kallare nu.. (vill inte)

Just det, nästa år kommer jag att tävla för TIRK.. Det ska bli roligt! Vi har fått ett bra avtal som jag tycker att det är värt att byta för.. Sen får jag billigare anläggningsavgift om jag tävlar för klubben.. Hoppas att det är många som kommer till Tierp nästa år så vi blir ett glatt gäng!!

Nej nu måste jag jobba vidare, ska hämta Nikkie på fritids, sen ska vi till TIRK för sista lektionen för den här terminen! Hästarna ska också in..

Skulle inte överleva utan mina varma stövlar!



Walle o Hop-Zan har fått nya träningsskydd



Vintrigt hus ;)


Calle blir longerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar